اقتصادنیوز: بنابر ادعای معامله گران، قیمت دلار امروز شنبه ۱۸ شهریور ماه تا یک قدمی کانال ۵۰ هزار تومان پیش رفت.

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت دلار امروز،‌ شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۲، در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با کاهش جزیی تک تومانی نسبت به روز کاری قبل در سطح ۴۱ هزار و ۲۸۳ تومان قرار گرفته است.

همچنین قیمت یورو در سطح ۴۴ هزار و ۲۰۹ تومان قرار گرفته است. قیمت درهم امارات نیز با رقم ۱۱ هزار و ۲۴۱ تومان بر تابلو درج شده است که نسبت به روز پنجشنبه گذشته تغییر نداشته است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب ۳۷ هزار و ۵۳۰ تومان، ۴۰ هزار و ۱۹۰ تومان و ۱۰ هزار و ۲۱۹ تومان درج شده است.

البته در بازار غیر رسمی، قیمت دلار امروز یکه تازی کرد.طبق ادعای برخی از بازیگران ارزی،   قیمت دلار   در بازار امروز به سمت مرز حساس 50 هزار تومان خیز برداشت و تا نزدیک این کانال بالا رفت. البته عده‌ای هم مدعی بودند که دلار وارد کانال ۵۰ هزار تومان هم شد.

با این حال نتواست در این محدوده دوام بیاورد و نیمه ظهر امروز به بعد در حول و حوش ۴۹ هزار و ۸۵۰ تومان به فروش رسید. این قیمت در مقایسه با عصر پنجشنبه رشد تقریبا ۲۰۰ تا ۴۰۰ تومانی را نشان می دهد.

در کنار تهران، بازار  ارز هرات هم امروز آرایش صعودی به خود گرفت.نرخ دلار در هرات امروز با گپ مثبت ۳۰۰ تومانی باز شد و در ساعات اولیه شروع به کار بازار تا سطح ۴۹ هزارو ۷۵۰ تومان رشد کرد و در عصر امروز با ۴۹ هزار و ۶۵۰ تومان بسته شد.

از سوی دیگر نرخ حواله درهم نیز امروز با رشد ۱۱۰ تومانی نسبت به دو روز قبل به یک قدمی مرز مقاومتی ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان رسید. البته عصر امروز قیمت درهم ۱۳ هزار و ۷۴۰ تومان‌ بود.

در  بازار سکه  هم   قیمت سکه  امامی در مقایسه با دو روز قبل تقریبا ۵۰ هزار تومان رشد کرد و به ۲۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید. 

اشتراک این خبر در :