اقتصاد ۱۰۰-بازار بدون مشتری، قیمت خودرو را کاهشی کرد، بطوریکه امروز سایپایی‌ها با افت یک تا ۴ میلیون قیمت‌گذاری شدند.

به گفته فعالان بازار خودرو افت قیمت خودرو در حالی امروز شکل گرفت ک نوسان افزایشی داشت، اما تعطیلات آخر هفته موجب شد تا سایپایی‌ها با کاهش به تعطیلات بروند؛ فعالان بازار خودرو معتقدند نبود خریدار یکی از عمده دلایلی است که بازار خودرو را کاهشی کرده است.    

براساس ارزیابی بازار امروز «شاهین» با افت ۴ میلیون در بازار بیشترین کاهش قیمت را داشت و این افت در میان خودروهای اقتصادی به یک تا ۲ میلیون تومان رسیده است.  

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲ معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

فروش دولتی وانت نیسان مدل ۹۵ قیمت کارشناسی: ۱۷۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان

خرید پژو ۴۰۵ سازمانی ۹۷ قیمت کارشناسی: ۱۷۵/۰۰۰/۰۰۰ تومان

حتی بدون دانش و تخصص معاملاتی، از فارکس کسب درآمد ارزی داشته باشید

توسط متخصص لثه و ایمپلنت؛ کاشت ایمپلنت دندان انجام دهید (با گارانتی)

۲۵درصد تخفیف ایمپلنت دندان (اقساطی، با گارانتی کیفیت، توسط متخصص)

قیمت «شاهین» امروز در بازار۶۲۹ میلیون تومان شد و افت ۴ میلیونی داشت. از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان خانواده کوییک هم امروز «کوییک‌R» در بازار ۳۷۳ میلیون تومان شد و افت یک میلیونی را تجربه کرد.

«کوییک معمولی» هم در بازار ۳۶۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و افت ۳ میلیون تومانی در بازار داشت. اما در میان خانواده تیبا هم امروز «تیبا صندوقدار» در بازار ۳۶۲ میلیونی قیمت گذاری شد و افتی یک میلیون تومانی را تجربه کرد، «تیبا ۲ معمولی» هم در بازار ۳۶۳ میلیون تومان دست به دست شد ۲ میلیون تومان کاهش قیمت داشت.

از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم در بازار ۳۵۸ میلیون تومان قیمت‌ خورد و کاهشی ۲ میلیونی در بازار داشت.

اشتراک این خبر در :