به گزارش «اطلاعات آنلاین»، سردار احمد وحیدی، امروز در جلسه غیرعلنی با نمایندگان مجلس حضور یافت و با وعده برکناری محمدرضا غلامرضا معاون سیاسی خود به واکنش ها و انتقادات علیه خود و ماجرای استیضاح احتمالی از سوی مجلس پایان داد.

در برخی از محافل خبری گفته شده که جمعی از نمایندگان در واکنش به بخشنامه معاون سیاسی وزیر کشور طرح استیضاح وزیر کشور را با بیش از ۲۰۰ امضا کلید زدند.

احمد نادری، عضو هیئت رئیسه مجلس در جمع خبرنگاران درباره محتوای جلسه غیرعلنی امروز مجلس شورای اسلامی با حضور احمد وحیدی وزیر کشور گفت: اخیرا معاون سیاسی وزیر کشور در بخشنامه ای به استانداران و فرمانداران تاکید کرده که نمایندگان حق ورود به پروژه‌ها و امور را ندارند و نباید با نمایندگان مجلس همکاری شود. 

وی افزود: وزیر کشور در توضیحات امروز خود گفت که از ابلاغ این بخشنامه اطلاعی نداشته و آن را لغو کرده است و به همه استانداران نیز تاکید کرده که نهایت همکاری و همراهی را با نمایندگان مردم داشته باشند.

به گفته وی، وحیدی در این جلسه تاکید کرد که نمایندگان نقش بسیار مهمی در در پیشرفت روستاها، شهر و استان دارند و هرکسی از مدیران استان که با نمایندگان همراهی نکند، تذکر خواهد گرفت و به همه استانداران گفته ام که کمترین بی توجهی یا خدای نکرده توهین به نمایندگان را بر نمی تابیم.

نادری از انتقادات و گلایه شدید اکثریت نمایندگان مجلس در جلسه غیرعلنی از محمدرضا غلامرضا معاون سیاسی وزیر کشور خبر داد و گفت:وزیر کشور وعده داد تا موضوع را بررسی کرده و درباره معاون سیاسی خود تصمیمی بگیرد و اقدامی انجام دهد که مورد رضایت مجلس و دولت باشد.

گفتنی است وقتی وحیدی وزیر کشور وارد مجلس شد برخی از نمایندگان به نشانه مخالفت با بخشنامه اخیر معاون سیاسی وزیر کشور فریاد «دو دو» سردادند.

همچنین تعدادی از نمایندگان هم گرد وی جمع شده و با فریاد اعتراض خود را مطرح کردند.

وقتی سروصداها و آمد و رفت ها نظم جلسه غلنی را تحت الشعاع خود قرار داد، تعدادی از اعضای هیات رئیسه بین نمایندگان معترض رفته و از آن ها خواستند برای دقایقی تا غیرعلنی شدن جلسه صبر کنند.

البته سیدغنی نظری نماینده خلخال نیز با صدای بلند گفت که به نشانه اعتراض به حضور وزیر کشور جلسه مجلس را ترک می کند اما گروهی از نمایندگان مانع از رفتن او شدند.

اشتراک این خبر در :