دو شرکت خودروسازی، مدیران‌خودرو و کرمان‌موتور، برای مشتریانی که نوبت فروش آن‌ها در زمستان ۱۴۰۲ (برای مشتریان مدیران‌خودرو) و بهار ۱۴۰۳ (برای مشتریان کرمان‌موتور) بود، در مرحله اول سامانه فروش یکپارچه خودروها، پیامکی جهت واریز وجه در بازه زمانی ۲۱ تا ۲۵ تیرماه ارسال کرده‌اند.

بعضی از آن‌هایی که در فروش یکپارچه خودروها شرکت کرده‌اند و به محصولات این دو شرکت خودروسازی علاقه‌مند بوده‌اند، در مکالمه با این خبرگزاری بیان کردند که به دلیل دریافت پیام واریز وجه قبل از زمان مقرر، با مشکل مواجه شده‌اند.

چون آن‌ها برای تهیه وجه خودرو برای زمستان ۱۴۰۲/ بهار ۱۴۰۳ برنامه‌ریزی کرده بودند و در حال حاضر توانایی تامین این مبالغ را ندارند.

مدیران‌خودرو در پاسخ به پیگیری‌ها اعلام کرده است که در حال حاضر مشتری باید نماینده مورد نظر خود را انتخاب کرده و فقط ۳۰ درصد از مبلغ خودرو را واریز کند.

سپس باقی مبلغ خودرو را هنگام صدور دعوتنامه برای تکمیل وجه و دریافت خودرو واریز نمایند.

مشتریان کرمان‌موتور اما اعلام کرده‌اند که این شرکت در این زمان مقرر که تا ۲۷ تیرماه تمدید شده است، کل وجه خودرو را خواستار است.

کرمان‌موتور در پاسخ به پیگیری در این خصوص، اعلام کرده است که این شرکت قصد دارد خودروها را بجای بهار سال بعد، زودتر و در بازه‌های ۹۰ و ۱۲۰ روزه به مشتریان تحویل دهد.

گرچه این تحویل قبل از موعد می‌تواند بسیار خوشایند و مورد رضایت باشد؛ ولی فقط در صورتی که مشتری بتواند به سرعت وجه خودرو را تامین کند؛ زیرا اگر وجه واریز نشود، احتمالا نوبت مشتری از دست خواهد رفت و عدم واریز به‌منزله انصراف تلقی خواهد شد.

جدول خودروهای با تحویل زودتر از موعد

شمارهخودروشرکت
۱آریزو۶ پرومدیران خودرو
۲تیگو ۸ پرومدیران خودرو
۳X55 پرومدیران خودرو
۴X22 پرو اتوماتیکمدیران خودرو
۵X22 پرو دنده ایمدیران خودرو
۶آریزو۵ توربومدیران خودرو
۷جک S3کرمان موتور
۸جک J4کرمان موتور
۹جک J7کرمان موتور

اشتراک این خبر در :