قیمت جدید انواع لاستیک خودرو به شرح جدول زیر است؛

به گزارش اقتصادآنلاین، بر اساس قیمت لاستیک خودرو، قیمت لاستیک پراید دولتی بارز مدل P۶۶۰ سایز ۱۷۵/۶۰R۱۳  به یک میلیون و ۸۷۰ هزار تومان رسیده است. همچنین برای خرید یک جفت لاستیک بارز پراید وانت با سایز باید یک میلیون و ۳۷۰ هزارتومان هزینه کنید.

قیمت لاستیک پژو ۴۰۵ از برند گلدستون سایز ۱۸۵/۶۵R۱۴ هم به ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است. قیمت لاستیک ام وی ام  برند جی پلنت سایز ۱۷۵/۶۰/۱۳  هم به ۴ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان اعلام شده است که هم سایز لاستیک پراید نیز است. 

قیمت لاستیک پژو ۲۰۶ از برند هابیلد سایز ۲۰۵/۶۰/۱۴ نیز ۴ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان ارزش گذاری شده است. قیمت لاستیک خارجی برای سمند سورن از برند نکسن با سایز ۲۰۵/۶۵/۱۵ نیز ۷ میلیون و ۴۰۰ هزارتومان است.

برندمدلسایز تعدادمناسب خودروقیمت
لاستیک بارز دولتیP۶۴۸  ۱۹۵/۶۵R۱۵۲رنو تندر۹۰ دنده ای/ تویوتا کرولا GL و XLI / پژو پارس رینگ ۱۵آلومینیومی / برلیانس H۳۲۰ اتوماتیک ۱,۸۷۰,۰۰۰
لاستیک بارز دولتیP۶۶۰۱۷۵/۶۰R۱۳۲ام وی ام ۱۱۰ ۳سیلندر و ۴سیلندر  / پراید ساده  / وانت پراید ساده ۱,۳۷۰,۰۰۰
 لاستیک گلدستون  GS۲۰۲۰ ۱۸۵/۶۵R۱۴۲پژو ۴۰۵، تیبا، ساینا۲,۸۰۰,۰۰۰
لاستیک هابیلدH۲۰۲ ۲۰۵/۶۰/۱۴ ۲پژو ۲۰۶، پژو ۴۰۵۴,۵۰۰,۰۰۰
لاستیک هانکوک Kinergy Eco K۴۳۵ ۲۰۵/۶۰R۱۵ ۱وانت آریسان، بسترن B۵۰،  پژو ۳۰۷، تویوتا پریوس و کریسیدا، جک J۴، رنو ساندرو۱,۸۰۰,۰۰۰
لاستیک کومهو تایر Solus HS۱۱۱۷۵/۷۰R۱۳۲وانت پیکان، پیکان، دوو سیلو، تیبا، کیا ریو، هیوندای ورنا، هیوندای اکسل۴,۰۰۰,۰۰۰
لاستیک تراینگلTR۹۱۸ ۱۸۵/۶۵R۱۵۲پژو پارس، وانت آریسان، بنز A۱۵۰، رنو ساندرو، هیوندای آوانته۴,۵۰۰,۰۰۰
لاستیک جی پلنتCP۶۷۲ ۱۷۵/۶۰/۱۳۲ام وی ام ۱۱۰، پراید، دوو ماتیز۴,۵۰۰,۰۰۰
لاستیک نکسنN BLUE HD PLUS ۲۰۵/۶۵/۱۵۲پژو ۴۰۵، پژو پارس، سمند، سمند LX، سمند سورن، سمند سورن پلاس۷,۴۰۰,۰۰۰

لازم به ذکر است که اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد. ممکن است لاستیک خودروهای ایرانی و خارجی در سطح بازار تحت تاثیر عوامل مختلف با اندکی افزایش یا کاهش قیمت خریدوفروش شود.

اشتراک این خبر در :