گزارش اقتصادنیوز از بازار ارز و سکه رسمی؛در این گزارش قیمت دلار، یورو، درهم ، طلا و سکه در بازار رسمی امروز شنبه ۲۴ تیر ماه ۱۴۰۲ آمده است.

به گزارش اقتصادنیوز ،  قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا امروز هم تغییر خاصی نکرد و در همان محدوده چند روز اخیر به فروش رسید.

قیمت دلار  امروز، ‌‌‌‌‌‌شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران در سطح ۴۱ هزار و ۲۵۷ تومان قرار گرفته است.

همچنین قیمت یورو امروز در ادامه روند افزایشی خود وارد کانال جدید ۴۶ هزار تومانی شده و با افزایش ۴۷۰ تومانی نسبت به روز کاری قبل در سطح ۴۶ هزار و ۳۵۸ تومان قرار گرفته است.

قیمت هر گرم  طلا ۱۸ عیار  امروز ۲۴ تیر ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلا در سطح ۲ میلیون و ۳۱۶ هزار تومان قرار دارد.

قیمت ارز توافقی

نوسان امروز قیمت انواع ارز در سایت کانون صرافان نیز همانند مرکز مبادله تنها در  قیمت یورو  رخ داده است.

قیمت دلار امروز ‌‌شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۲ به صورت توافقی در سایت کانون صرافان ایرانیان بطور میانگین ۴۱ هزار و ۲۵۶ تومان اعلام شده که نسبت به روز گذشته  تغییری نداشته است.

در همین سایت قیمت یورو توافقی نیز در یک کانال بالاتر قرار گرفته و با نوسان قابل توجهی، رقم میانگین ۴۶ هزار و ۱۹۰ تومان برای آن درج شده است.

قیمت درهم امارات به صورت توافقی بطور میانگین معادل ۱۳ هزار و ۲۷۸ تومان اعلام شده است.

قیمت سکه  ، نیم سکه و ربع سکه

طبق اعلام کانون صرافان، قیمت انواع سکه امروز نوسان جزئی را به ثبت رسانده است.

قیمت سکه امامی امروز در کانال ۲۸ میلیون تومانی باقی مانده و به طور میانگین در سطح  28 میلیون و ۱۷۱ هزار تومان قرار گرفته که نسبت به روز گذشته کاهش نامحسوسی داشته است.

همچنین در سایت اتحادیه  قیمت سکه امامی  در کانال ۲۸ میلیون تومانی قرار دارد و رقم ۲۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برای آن درج شده است.

قیمت نیم سکه نیز در صرافی‌های مجاز رقم میانگین ۱۵ میلیون و ۲۴۹ هزار تومان را نشان می‌دهد که با افزایش نامحسوس 40 تومانی همراه بوده است.

 قیمت ربع سکه در کانون صرافان رقم ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

اشتراک این خبر در :