قیمت شیبا اینو (SHIB) در اواسط دسامبر ۲۰۲۳ وارد مرحله اصلاحی جدیدی شد و از ۰.۰۰۰۰۱۱۹۵ دلار بازگشت. در میان عدم قطعیت فزاینده در مورد صندوق‌های قابل‌معامله در بورس (ETF) اسپات بیت‌کوین، قیمت شیبا ۲۳ درصد کاهش یافت و در حال حاضر، در محدودخ ۰.۰۰۰۰۰۹۵۱۸ دلار معامله می‌شود. در همین حال، خریداران در تلاش برای حفظ سطوح بالاتر حمایتی هستند که احتمال بهبود قیمت را افزایش می‌دهد.

پس از محبوبیت و موفقیت دوج کوین، توکن‌های زیادی برای قدم گذاشتن در این راه به وجود آمدند که شیبا اینو یکی از این توکن‌ها بود و توانست محبوبیت زیادی را در  بین کاربران ارزهای دیجیتال به دست آورد.

«شیبا اینو» (Shiba Inu) این روزها به عنوان قاتل دوج کوین شناخته می‌شود، اما این لقبی است که خود سازنده‌ی این توکن به آن داده است. در آگوست سال ۲۰۲۰ شخصی ناشناس با نام «رایوشی» (Ryoshi) شیبا اینو را با عنون «قاتل دوج کوین» معرفی کرد. در آن زمان قیمت شیبا اینو ۰.۰۰۰۱۹۲۳ دلار بود که در زمان نگارش این مقاله به بازده ۱.۹۷۰.۵۷ درصد رسیده است. به گفته‌ سازندگان ناشناس این توکن، شیبا اینو در حال آزمایش ساخت جامعه‌ خودجوش غیرمتمرکز است. شیبا اینو توکنی بر بستر ERC-۲۰ است و بلاک چین مخصوص به خود را ندارد.

اشتراک این خبر در :