وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: ثبت سفارش جدید برای موز، دانه قهوه و کنجد از چهارشنبه ۲۳ خردادماه ۱۴۰۳ امکان‌پذیر خواهد بود.

به گزارش اقتصاد آنلاین، وزارت جهاد کشاورزی قواعد واردات موز، دانه قهوه، تخمه آفتابگردان، دانه کاکائو، بادام زمینی، کنجد، ذرت انسانی و ماهی تن را اعلام کرد.

در اطلاعیه وزارت جهاد کشاورزی آمده است: با عنایت به اعلام قیمت از سوی معاونت بازرگانی و با توجه به اینکه برخی از شماره تعرفه‌ها به ازای یک کشور مبدا حمل، دارای چندین قیمت است تا زمان تفکیک موارد با استفاده از شناسه کالا، کمترین قیمت به ازای شماره تعرفه-کشور در سامانه مد نظر قرار گرفته است

امکان افتتاح ثبت سفارش جدید برای موز، دانه قهوه و کنجد از چهارشنبه ۲۳ خرداد ماه ۱۴۰۳ امکان‌پذیر خواهد بود.

برای سایر موارد (تخمه آفتابگردان، دانه کاکائو، بادام زمینی، ذرت انسانی و ماهی تن) به دلیل کافی بودن ثبت سفارشات سال ۱۴۰۲ کماکان تا اطلاع ثانوی امکان افتتاح ثبت سفارش جدید وجود نخواهد داشت.

با توجه به اعمال قیمت در انتهای روز ۱۹ خرداد، درخواست‌هایی که قبل از اعمال، با قیمت نامتعارف رد شده، باید مجدد ارسال درخواست کنند لذا از مراجعه حضوری بابت این موارد و نیز زمان باز شدن افتتاح ثبت سفارشات جدید خودداری کنید.

مواردی که نیاز به تفکیک قیمت با استفاده از شناسه کالا دارند در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی قرار داشته و لذا از مراجعه حضوری بابت این موارد نیز خودداری شود.

اشتراک این خبر در :