معاون وزیر تعاون، طی نامه ای به مدیران این وزارتخانه در استان ها صراحتاً دستور داد تا از برگزاری ضیافت های خارج از عرف، نصب بنر و تشریفات فرودگاهی در سفرهای استانی خودداری کنند.

به گزارش مشرق به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمد جعفر کبیری طی نامه ای خطاب به مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استانهای این وزارتخانه اعلام کرده است: در راستای دستور محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر رعایت صرفه جویی و پرهیز از هرگونه اسراف، ضمن تقدیر از اهتمام، تکریم و مهمان نوازی مقتضی است دستورفرمایید در خصوص بازدیدها و سفرهای استانی اینجانب و هیات همراه تاکید شود برگزاری ضیافت های خارج از عرف و غیر مرسوم، نصب بنر و تشریفات فرودگاه ممنوع و مراسم ها هر چه ساده تر برگزار شود.

بیشتر بخوانید:

چه کسانی برای ملکه بریتانیا در ایران تولد گرفتند؟ +عکس

همچنین کبیری تصریح کرده است که اسکان صرفاً از طریق هماهنگی با مهمانسراهای دولتی انجام شود.

احصاء ظرفیت ها و مشکلات بخش تعاونی دراستان و شناسایی تعاونی های مشکل دار و هماهنگی نشست با این تعاونی ها جهت بررسی و رفع مشکلات آنان ازدیگر بندهای این دستورالعمل وی به مدیران کل تعاون، کارورفاه اجتماعی استانهای وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی سراسرکشور است.

معاون امور تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرده است که درسفرهای استانی از تعاونی های موفق و پیشرو، بارویکرد ایجاد انگیزه و تشویق آنان، بازدید شود.

اشتراک این خبر در :