یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: دولت بدهی زیادی به سازمان تامین اجتماعی دارد و می‌دانیم که مطالبات بازنشستگان در گرو پرداخت این بدهی است.

خبر خوش برای مخاطبین سازمان تامین اجتماعی اعلام شد

به گزارش کارگر آنلاین ، علیرضا محجوب (دبیرکل خانه کارگر و نماینده مجلس شورای اسلامی) در تجمع سازمان تامین اجتماعی مقابل سازمان برنامه و بودجه، اظهار داشت: دولت بدهی زیادی به سازمان تامین اجتماعی دارد و می‌دانیم که مطالبات بازنشستگان در گرو پرداخت این بدهی است. اتفاقاً بزرگترین بدهی دولت نیز به سازمان تامین اجتماعی است.

وی افزود: اتحادیه پیشکسوتان، کانون شوراهای بازنشستگان و دیگر تشکل‌های کارگری که امروز اینجا آمده‌اند، یک حرف دارند و آن هم اینکه طلب تامین اجتماعی را بدهید تا آنها هم طلب  بازنشستگان را بدهند. جای بسی تعجب است که طلب تامین اجتماعی را نصف کرده‌اند.  

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: همه خواسته‌های بازنشستگان و کارگران در خصوص همسان‌سازی و دیگر مطالباتشان کاملا به حق است.

او ادامه داد: ما در مجلس شورای اسلامی چه در کمیسیون تلفیق و چه از راه‌های مختلف مسئله بدهی‌های دولتی را پیگیری کرده‌ایم. حرکت شما حرکت مقدسی است و ما به احترام آن به اینجا آمده‌ایم.

محجوب با بیان اینکه انتظار داریم به وظایف قانونی خودتان عمل کنید، خاطر نشان کرد: به کارگران، بازنشستگان و مستمری بگیران عزیز، طلب سازمان تامین اجتماعی را بدهید تا سازمان بتواند به مشکلات کارگران و مستمری بگیران بپردازد.

اشتراک این خبر در :